piątek, 22 czerwca 2012

Eveline Total Action 8w1

Witam Was ;)
Jako, że mam chwilę czasu, chciałabym potwierdzić recenzje z wielu blogów i for internetowych o odżywce Eveline Total Action 8w1.

Kiedy sięgałam po nią na półce w Rossmannie, pomyślałam 'odżywka za 10zł ma zdziałać cuda?', ale zaryzykowałam i wcale nie żałuję.
Moje paznokcie od zawsze się rozdwajały i zadzierały, chociaż nigdy nie były łamliwe. Używałam wcześniej NailTek Foundation II, ale efekty były krótkotrwałe.
Po prawie miesiącu używania Total Action 8w1, moje paznokcie są utwardzone, nie zadzierają się, nie rozdwajają, urosły mi do długości jakiej nigdy wcześniej nie mogłam osiągnąć. Odżywka szybko wysycha, ładnie połyskuje, nie matuje paznokci jak NailTek. Jest również bardzo wydajna, po miesiącu stosowania odżywki ubyło może 1/7?
A oto efekty!

Uwielbiam tą odżywkę i szczerze, z całego serca polecam!

P :)

1 komentarz: